Драма

Драма як недосяжний ідеал є поєднанням глибокого відчуття й переживання жанру (так, ніби сцена має генетичну пам’ять) і жорсткої структурованості тексту.

Рух драми відбувається за рахунок дій, реплік — дуже чітко розрізнюваних сигналів.

Конфлікт проти деталі.

Грим у театрі — яскравіший, «грубіший» за будь-який інший грим. Актор стоїть на котурнах. В його масці є раструб, що дозволяє йому бути почутим публікою, яка відволіклась від їжі та питва заради його репліки. Радість поїдання з радісним спогляданням, гордієві вузли колізій, яскравий жест замість непомітного стинання плечима.

Статика проти динаміки.

Театр має свої стереотипи, нашарування, традиції, свої ритуали.

І, звісно, кіносценарій проти п’єси: опис планів, антуражів, які підкажуть художникові, розпливання в деталях, в зенонівській динаміці, амбівалентність.

Структуралізм драми.

Театр — форма, що погано передається сучасними медіа, хоч так само, як і раніше, має слугувати масам.

Advertisements

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s