Залізна людина

Iron Man
Iron Man

Прокинувшись в суботу хтознаяк рано, заснувши знову (в цей час люди, які сиділи за моєю головою, дивилися «зоряні війни» в гоблін-версії по телеку, який знаходиться далі за ліжками, тобто дивилися повз мене), і знову прокинувшись, я чомусь подумав, що вихідні будуть бездарними. Може, погода сприяла. На вулиці дощ, за стінами невідомі добрі люди здійснюють шумові, себто ремонтні роботи. Я на повному завтику сів дивитись нарешті фільм «Залізна людина».

Люблю, признаюсь, стрічки, які починаються з марвелівських заставок. А впізнати на початку перегляду ейсідісівське «Бек ін блек» було додатковою приємністю.

Жирне кіно, в цілому.

Тепер про деталі.

З коміксом я не був знайомий (що природно), тому ніяких уявлень про природу нового супергероя у мене не було. Дябчик з початку фільму — золотко. Такий перкрасний вижигатєль життя, оточений зброєю, баблом, тьотками, все таке. І головне — він таким і залишається, за великим рахунком. Якщо не брати до уваги невеличку хрєнь на його грудях, яка утримує (не хочеться розкривати сюжет в пості), скажемо так, загрозу його власному життю, відповідно — життєдіяльності. Вражають розумні технології. Гвінет — ну, це Гвінет, шо ж тут.

Є такий прикритий посил — фішка не в тому, що цей чувак живе в афігенному будинку, напханому штучними інтелектами, що у нього там все, як у кіно, а в тому, що знаходячись у полоні, цей чувак зробив прототип, грубо кажучи, з того, що йому принесли. Без супер-роботів довкола.

Хароший момент — коли головним злом виявляється не далеке зло, а близьке — хоча актори всі на своїх місцях, і довіри близьке зло не викликає.

І я обмежився би ти, що це гарне кіно, якби не фінал.

Фінальна репліка мене порвала.

Подивіться обов’язково.

One thought on “Залізна людина

Залишити відповідь

