Я продаю комп’ютер

Я продаю свій комп’ютер, і що?

Хтось його таки купить, певно.

Маю можливість вирвати трохи

місця для себе в кімнаті,

забути слово „Целерон”,

слова апдейт і апґрейд,

і ще багато слів.

Назвати його людиною – можливо,

було б занадто, але ось,

знайшов аналогію:

мій старий кінь.

Колись я мій про нього тільки мріяти,

а потім – ставши володарем цього

чуда епохи НТР може не серед перших,

але вже серед других чи третіх у

нашому місті – як довго я не

міг зупинитись!

У когось ейфорія триває приблизно місяць,

у когось – півроку.

А у мене вона не закінчиться,

певно, ніколи.

Скільки днів, ночей, вечорів і ранків.

А тепер я тебе продам.

Старий друже, більше ти мені

не потрібен.

Залишити відповідь

