ПАНТІН

Хм, звучить якось дивно… власне,

це ім’я, на зразок Колін, Жюстін, Сімон…

отже, Пантін – хтось обирає,

власне, кожен для себе щось обирає,

і я обираю Пантін.

Він пахне для мене сексом,

думаю я, миючи голову під душем, бо…

здається, я згадую – знаєте, як це? –

першу свою „серйозну” дівчину

(але, здається, у неї на полиці

стояв Хед-ен-Шолдерс, щоправда,

можливо, саме у неї була від нього

лупа), а думаю нібито про останню.

Не називайте своїх віршів останніми,

бо вони можуть завжди такими

стати” – ну, стануть, і що?

В певному сенсі, кожен вірш останній.

Я мию голову і скоро ляжу спати.

Себто, увечері. Зранку не можу –

холодно щоби ходити з мокрою головою,
яка до того ж кілька днів

паскудно болить.

Але завтра все одно доведеться мочити

голову, щоби це волосся

якось вляглося –

так мало, а все одно куйовдиться.

Залишити відповідь

