Новий блокнот

“Я їду”, кажу я мамі.
Тим більше, що навряд чи у мене вийде
залишитись на вихідних і писати.
Але квитки вдається взяти тільки
на 3:20 ранку –
пів ночі сидіти на вокзалі, й читати
зовсім не хочеться, натомість –
повна голова навіть не слів, а
цілих рядків; останнім часом так
трапляється, але зазвичай не маю часу
(то вранці), або сил (вже після роботи);
а тут таке!
Мало того, у мене з собою ручка,
подарована гарним харківським другом,
гарним бійцем, поетом,
а що я повикладав усі папірці вдома,
то почуваюся, скажімо, не вельми,
не вельми.

Тож перше моє придбання у подоріжжі –
це новий блокнот, такий,
на пружині.
Я дивлюсь на нього, і думаю –
ось воно, саме те, що треба.
Дякую видавництву “Школярик”,
яке у чужому місті подарувало мені
можливість писати.

Новий блокнот, на пружині,  workbook,
зелений, із бабкою
на обкладинці.

Залишити відповідь

