Дизайнер

Я дизайнер, мені 20 років, чи менше,
чи більше. Так сталось, –
я дизайнер;
кожного дизайнера звуть Вася.
Якби я жив у Києві, –
ходив би на сальсу після роботи;
а от мій друг і колега,
якого так само звуть Вася,
кілька днів мріяв жити на Кубі –
на так, звичайно, жахливі зарплати,
рівень життя, навіть, здається, гірший ніж у нас –
але там гарна музика
і найкращий пісок на пляжі.
Туди не пускають імперіалістів,
або американців – таких людей, з
любов’ю до зірок на своєму прапорі,
їх там по кількості штатів.

На моєму небі штатів значно більше.

Моя робота полягає в ученні, в русі
до легкості, в дрейфі між берегами
обмежень.

Сальси у нас, здається, немає.
Ну, що поробиш.

Залишити відповідь

