Гармонія

Останнім часом на мене потроху сходить гармонія.

Все так, як було раніше (і хочеться сказати, було завжди) – і “не відпускає” відчуття: все добре.

– Це щастя. – Сказала ніби у відповідь на мою репліку про “все харашо” одна гарна людина.

– Так.  – відповів я. І додав смайлик.

Все, що відбувалось в найулюбленіший мною час року – кінець літа й початок осені, все, що думалось і обдумувалось, все, що переживалось, випадково і/чи ні – все призвело до завершення чергової внутрішньої реконструкції.

Були подорожі, які в процесі я переживав досить тяжко. Не знав навіть, що так буває. Але потім стало легше. Стало легше настільки, що коли я кажу “може, насправді це неправильно? треба мучитись, страждати?”, у фразі немає нічого, крім інерції звуку: я не іронізую, тому що не маю серйозного опертя для іронії. Я не сумніваюсь у своєму стані. Я його більш-менш усвідомлюю, це вже звичка, але розбиратись, де ті внутрішні джерела (бо прямих зовнішніх не було) до переосмислення свого “станового становища”, я навіть не збираюсь. Навіщо?

Рефлексія, відображення, виникає тоді, коли є нестача, неповнота, бажання доповнити картину.

А зараз такої потреби немає. Тобто, ще пару днів тому вона була. А тепер я краще поставлюсь до цього, як чуда. Хай собі буде, поки працює – бо розібрати й зібрати знову докупи – то різні речі.

Одна наша викладач в університеті розповідала, що могла запам’ятати поіменно потік студентів з першої переклички, доки одна студентка-заочниця не спитала: “А як вам це вдається?”

Тобто у мене не виросли

Залишити відповідь

