Нестача

Моя нестача з твоїм ім’ям, твоєю
ходою —
залишає тіні на стінах моєї кімнати;
ці тіні мов квіти зі зрізаними
стеблами поволі тонуть у звуках —
це ж бо ансамбль Морчіба
виконує інструментальну композицію,
тематично пов’язану із тим,
що вчора я захворів,
голова гуде,
а ти ще досі на роботі — як писала
одного разу — до останнього метра.
А що в моєму місті підземки
немає, я уявляю собі той
останній метр —
тонкий і прозорий,
пронизливий на вітрі,
— і він розділить
тебе і твою нестачу, вірніше
мою нестачу тебе розділить з тобою,
як двоє друзів ділять останній
шматок хліба.
Двоє друзів — це я і Женя.
Може, вже зовсім скоро біжиш
ескалатором, поспішаючи до
нашого останнього метра,
щоби зрештою подолати
цю піонерську відстань.

Залишити відповідь

