Death Magnetic

Не можу втриматись, щоби не написати опус до своїх улюбленців останніх років — групи «Металліка».

Як не дивно, але я почав їх слухати навіть не на першому курсі.

Якщо говорити більш детально, то класу до 9 включно я вважав, що мій улюблений виконавець — це Кріс де Бург, пісню якого я чув мільйон разів і кліпи якого (дві штуки) бачив на Super Channel.

Перехід до ліцею першого ж тижня ознаменувався двома аудіокасетами, які назавжди змінили моє життя. Це альбом «Дим» групи «Пікнік і акустичний концерт «Nirvana». Чесно кажучи, кращих звуків я звідтоді не чув.

І ось тепер я слухаю останній альбом «Металліки», прийшовши до нього крізь джаз, гранж, панк, альтернативу, через все, що я слухаю.

Після останньої репетиції «Адєжди Бабкіної» гості сказали, що головне в групі — це не їх вправність, а драйв і енегретика, яку вони мають. Учергове слухаючи останній на сьогодні альбом Мєтли, я переконуюсь у цьому. Звісно, можна сказати, що за ними стоїть команда з продюсерів, звукачів, психотерапевтів і так далі до безконечності, але додайте до цього списку будь-яку кількість спеціалістів і прикладіть їх, не знаю, до групи «Аква Віта» — чи змінить це бодай щось?

Я уже заявляв на лайвджорналі, що останній альбом не так мені подобається, як попередній. Це якраз демонстрація подвійних стандартів трікстера — бо, з одного боку, останній альбом гірший за попередній, з іншого — кращий.

Чесно кажучи, навряд чи я буду стільки ж разів слухати «Kill ‘Em All».

Думаю, цим поки що все сказано. Пізніше, може, щось додасться. І додасться про кожен трек з альбому, в цьому я певен.

Улюблена пісня з альбому — здогадайтесь, яка?..

Залишити відповідь

