Дні

Ну якось так відбувається, приват теж потроху переливається сюди з усяких там жж (не знаю, в яку сторону загинати смайлик).

Отже.

Минулого тижня подивився «Кар’єристок» у смолоскипівському кіноклубі. Побачив ідеальну жінку в дії. Чудом не плакав. Чудом не плачу й досі.

Був у Полтаві. Полтава, як завжди — центр Усесвіту, Ірій ходячий, місто-казка, все чудово. Практично весь час присвятив рідним; зовсім трохи — дуже, дуже близьким. Їхати з Полтави не хотілося, але — що мені там (зараз) робити? Можливо, людина, з якою ми давно вже не мінялись словами, читає всю цю маячню — я знаю, що сказати тепер, якщо ти чуєш. Тобто, сказати один раз, впевнено і всерйоз.

Я чому це все пишу? У мене добре виходять пісні любовні й скорботні, а якраз в романі любовна лінія одна може залишитись латентною (тобто латентною суто для автора, жодним чином не виявленою в тексті), а друга — це такий, такий секрет…

Словом, відставання є, але воно досі не стало критичним. І треба ще сьогодні писати.

Також треба робити щось із обкладинкою для книги про патріарха Мстислава. Тобто, треба її міняти. Але чорну обкладинку я точно не хочу. Чесно кажучи, я досі бачу її блакитною з білим, поясніть хтось усім людям Землі, що біло-блакитні кольори — це не кольори виключно “регіонів”, а червоний колір тільки випадково пов’язаний із радянським режимом. Свободу кольорам!

Може, і не зроблю нічого.

Лев от, чудова людина. Мене ще назвати не може. Цього тижня його “па-па” і “ма-ма” відчутно французькі. Спить дитина добре. Їсть. Посміхається. Взагалі, хороший хлопець. Хай здоровий росте.

Залишити відповідь

