Сніг

Хочу мапу всього свого світу, книжковий стелаж —
сніг довкола, в мені сніг:
нічого не видно. І як дістатись до тих книжок?
Вітер.

Хто ці люди довкола мене?
Хто ці стани, в яких я перебуваю?
І коли це все закінчиться?

І що це?

Я не можу бути рвучким рухом, проте можу бути
доторком язика до піднебіння.
Я можу бути звуком, який учаться вимовляти.
Можу бути поглядом учня на жест учителя.
Але не можу бути цим жестом.

Стара бляшана вивіска, яку хитає вітер, об яку б’ється сніг.
Стара вулиця, яку я не пригадаю.

Стою коло будинку, і вже ні вікна, ні під’їзду — десь тут
було моє минуле, ось тільки де?

Залишити відповідь

