Цифрове життя limited

В мою реальність досі не входить безлімітний доступ до мережі як такий — це помітно (мені) по кількості файлів, які я завантажую з мережі, по тій активності, яку я проявляю в читанні фідів; в той самий час свідомість достатньо розігнана для того, щоби прийняти безліміт як щоденну даність — тоді, можливо, на пару місяців мій делішиез захлинеться, але «качати» я перестану швидше, ніж почну. Є, звісно, великі обсяги: книги, кіно, які треба дублювати, але не більше.

І синхронізація девайсів, певно, теж. Уже зараз в мережі можна знайти потрібного значно більше, ніж можна освоїти в принципі.

Дійде час — і зникнуть заморочки. І в мережу, яка є завжди, я буду зазирати за потребою, а не тоді, коли виникає можливість.

Якось так.

Залишити відповідь

