Books at Neighborhouse




Books at Neighborhouse

Originally uploaded by pillowbook

(більше не хочеться постити фото в жж, але хто їх тоді дивитиметься? стане снаги у наших поетів побачити себе десь інде? хтозна)

Можна змиритися з думкою, що твої полиці тепер засипано барханами інших книг, якщо серед них читається на корінці – Ле Корбюзьє.

Можна думати, що вони іще твої, ті полиці, хоча тебе вже там майже немає, і сам ти тільки у власних спогадах.

Корбюзьє навіть яксь виправдовує книжку Спока, яку я не дам ніколи читати своїй дружині, якщо така з’явиться.

Втім, я люблю книги, люблю цей темний коридор, люблю це місце, в якому я прожив більшу частину свого життя, це місто, в якому я народився, цю камеру, яка, зізнатися, потрапила мені в руки задурно, і як і книги, місто та інші, таємні і явні, є предметом культу, фетишем, що бере участь у ритуалі.

Любов.

Залишити відповідь

