жіноче видавництво

Дискусії, що колись точилися навколо «чоловічого» й «жіночого» письма, природно закінчилися нічим. Попри багате поле для домислів, формальних ознак у текстах для такої дихотомії не знайшлося. Це якщо говорити про результат, бо з процесом усе очевидно.

Не так давно я натрапив на інтерв’ю Брук Уорнер — співзасновниці видавництва SheWritesPress.

Із інтерв’ю випливає, що сама організація — гібрид класичного видавництва (це стосується підготовки книжки до публікації та розповсюдження) і «авторів своїм коштом» (знайомих усім читачам «Маятника Фуко»).  Тобто авторки, а SheWritesPress друкує виключно жінок, платять за публікацію із власної кишені.

Однак видавництво має, крім гендерних приорітетів, і свою редакційну політику. І друкує не все підряд (редакторський відбір рукописів теж перекочував із класичного книговидання).

Із короткого ролика (який можна подивитись нижче) можна дізнатися, що видавництво виросло на ґрунті жіночої письменницької спільноти, а значить, мало одразу емоційну й інформаційну підтримку.

Попри скепсис у коментарях до інтерв’ю, мені здається, це цікава нішева ініціатива. Але з уроком: без активної спільноти це була би лише ініціатива.

Advertisements

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s