Мої аудіоплеєри

Не пам’ятаю, чи користувався я колись вбудованим у операційну систему аудіо-плеєром на постійній основі. Мабуть, можливо… але першим стандартом де-факто був Winamp, зі своїми візуалізаціями, зеленими літерками на чорному тлі, а згодом з купою різних тем та модифікацій.

Саме ним я слухав саундтреки до Матриці та «тарантинівські» збірки. Та й інші музики, які досі згадую, чого про інші плеєри не скажу. Така вже була епоха.

Як він занепав, чому? Не так і важливо. За ним настала черга програвача Aimp. Візуальна подібність із попередником, напевно, була визначальною. Крім того, він мав портабельну версію, а декому до душі припав менеджер фонотеки (я, до слова, ніколи ним не користувався в усіх програмах).

Aimp був чудовим до появи третьої версії, яка мене дратувала кожного запуску. Не пригадаю, чим, але я не заспокоївся, доки не припинив нею користуватись.

Тоді вже довелося опанувати foobar2000, на який багато хто пересів одразу після Winamp’а. Це плеєр з незліченною кількістю налаштувань та можливостей. Через це попервах користуватись ним незручно (треба все-все налаштувати). Але потім починає здаватись, що кращого плеєра і побажати важко. І грає він все, і формати перекодовує, і слова до пісень шукає (раз на півроку дивлюсь туди, де їх показують, а приємно), і з флешки запускається, і, і… і лиш під Windows працює.

Тому коли я шукав, чим слухати музику під Ubuntu, шановний r8 порадив мені Clementine, і, здається, я можу зрозуміти, чому він витіснив з часом і Windows-плеєр.

Він слухає все і звідси, включаючи онлайн-сервіси. Не всі з них доступні у нас в Україні, але слухати з Дропбокса чи Гугль-диску виходить. Окремо мене підкупила можливість дистанційного керування з телефону під Android. Нехай я нею толком не користувався, тільки спробував, але сама можливість!

Цілком можливо, на якийсь час він і для мене стане першим і єдиним номером. Доки хтось щось не придумає, і все знову зміниться.

2 thoughts on “Мої аудіоплеєри

Залишити відповідь

