Дейв Брубек

Минулого вересня, майже рік тому я набрів на величезну добірку записів Брубека і вирішив їх усі прослухати.

У сферичній моделі «хто любить — той не спить» можна було прослухати все менше ніж за чотири доби. Зі сном справитись можна було за тиждень-півтора. Я закінчив на початку серпня.

Dave Brubeck by grapheme
і намалював!

Тепер, коли я кажу, що люблю Брубека, сам розумію ці слова трохи інакше, ніж раніше.
Втім, уподобання мої суттєво не змінились. Улюбленою платівкою славетного джазиста для мене була і є «Jazz Impressions of Japan».
Головним же, якщо можна так назвати, у Брубека для всіх і назавжди був і буде альбом «Time Out». Якщо ви послухаєте його, то матимете уявлення про джаз Дейва Брубека, якщо перший названий — про мої симпатії щодо цієї музики.
В джазі окремо прекрасно те, що кожну композицію можна наново відкривати з кожним виконанням. В джазі такої протяжності — а Брубек прожив довге творче життя — можна зустрічати улюблені мотиви в нових і нових варіаціях, і чесно скажу, не дарма Take Five такий хіт: практично усі аранжації (були навіть з вокалом!) є самодостатніми творами… заслухатись можна.

Напевно, тому в цьому дописі і не буде якогось еталону. Краще звернутись до youtube (чи іншого сервісу на ваш смак) і подорожувати від запису до запису. Нижче ж — пам’ятка: що з дискографії привернуло увагу. Деякі альбоми я слухав не один раз, щоб розібратися, але ці точно захочу переслухати з часом.

1960 💿 Brubeck & Rushing
1964 💿 Time Changes
1972 💿 We’re All Together Again For The Firs Time
1973 💿 Two Generations Of Brubeck
1974 💿 Brother, The Great Spirit Made Us All
1987 💿 Take Five
1993 💿 Nightshift (Live From Blue Note)
1995 💿 Young Lions & Old Tigers
2001 💿 Vocal Encounters

А загалом, поганого Брубека не буває.
Зустрінемось на хвилях етеру.

Залишити відповідь

