Ping Pong the Animation

Назва серіалу говорить сама за себе. 11 серій про настільний теніс у школі. Гуртки, змагання — жодної фантастики. В основі однойменна манга.

Я вирішив подивитись, бо мені подобались інші роботи режисера Масаакі Юаса. «Котячий суп», «Кайбу» й «Кемонозуме» дивився не раз і ще передивлятимусь. Як наберусь сил, подивлюсь і «Гру розуму». І цей серіал чекає така доля — але не лише через спецефічний підхід до анімації. А через пінг-понг, історію та катарсис.

Я собі думаю, що це дуже вдалий формат (і хороший вибір режисера) — кінематограф може показати майже що завгодно нині, але не те і не так. У «Пінг-понгу» багато гротеску, але нічого зайвого. Лінія нарочито недбала, утрована, але деталей не бракує.

Мені дуже сподобалось. Ми дивились разом з М., і я буду не проти колись передивитись «Пінг-понг» із дітьми. І татові би показав.

Довідка про серіал http://myanimelist.net/anime/22135/Ping_Pong_The_Animation

І фрагмент:

Залишити відповідь

