HPMOR/HP

Сьогодні — день π, 3/14.

Про існування такого погляду на календар я дізнався завдяки сайту http://hpmor.com/, де сьогодні буде опубліковано останній розділ фанфіку «Гаррі Поттер і методи раціонального мислення».

Про існування фанфіку я дізнався геть нещодавно, але, дочитавши 10-й розділ, замислився. Справа в тому, що я досі не читав власне «Гаррі Поттера» (одна книжка, прочитана за урок на практиці в школі, не рахується, я навіть не пам’ятаю, яка то була частина). Я і фільми подивився не так давно, 2-3 роки тому.

Коли з’явилась епопея Роулінґ, я читав трохи інші книги, і, крім того, був затятим полтавським снобом (нормальними мені здавалась українська мова з підручників і полтавська ж говірка), словом, тоді не зайшло.

А тепер я зачепився за фанфік — він кумедний і інтелектуальний. І хоч це не «висока полиця» за визначенням, але вище середньої по факту. І тут я собі подумав, що коли прочитати швиденько епопею Дж. Р., читання hpmor буде ще веселішим.

Трохи повагавшись між оригіналом і перекладом, я зупинився на перекладі. Вирішальним (але не єдиним) фактором стала швидкість читання. Так що скоро можна буде очікувати коментарі неофіта на улюблену багатьма історію.

Зараз мене, наприклад, дивує, що ноги Геґріда були схожими на дельфінів.

Залишити відповідь

