Перед книжковим Арсеналом

Оскільки Арсенал, порівняно з Форумом, молодий фестиваль, я маю досить сильні очікування. Що буде яскраво, цікаво, насичено, і буде краще, ніж минулого разу. Як саме буде — побачимо. Цього року я не хочу, та й не можу поїхати на всі дні, бо це буде і передозування враженнями, і вже до останніх днів я дуже сумуватиму за своїми дівчатами і нічого не хотітиму. Вибрати якісь дні з усіх — це, по суті, вибрати заходи, які доведеться пропустити.

Оприлюднена програма насичена (як на Форумі), значна частина заходів, які я позначив собі як цікаві, перетинаються в часі, тому ближчим часом я планую ще раз переглянути вибране, щоби визначити до трьох найважливіших. Все решта краще заздалегідь вважати опціональним: на Арсеналі все близько і нема тісняви (на відміну від Форуму), тому чесніше буде просто блукати залами, зупиняючись там, де буде цікаво. Я навіть встановив собі аплікейшн Арсенала, щоби зробити шпаргалку по програмі, але допоможе це хіба що для тих одного-трьох заходів, на які треба іти, працюючи ліктями і не озираючись. Не уявляю, де знаходитиметься зал «Хоку» чи «Графічне кафе», але обов’язково обійду все, куди ноги донесуть.

Одна з найприємніших родзинок фестивалю — спілкування. Можна зустріти колег по цеху, друзів і знайомих, привітатися з продавцями на дружніх ятках і випити кави з хорошими письменниками. Це для мене важливіше за всі заходи.

Ще, мабуть, добре буде скласти наперед кілька списків-орієнтирів: а) які книжки треба взяти, бо я їх робив; б) на які книжки я хотів звернути увагу; в) що крім книжок в пріоритеті (я мрію знайти пальчиковий театр!). І зорієнтуватись по бюджету: всіх грошей не витратиш, але краще знати ліміт, ніж марно шкодувати кожну копійку.

Треба зібрати речі, домовитись за ночівлю, роздрукувати квиток (я «професійна аудиторія», і мені імпонує цей означення), і не забутися вирішити щось із перекусками: фестиваль відбувається зранку до вечора, і раз уже я їду з самого Житомира, то буду там гуляти від і до. Смачні пиріжки, які продавались на території, і раніше здавались дорогуватими. А тепер, враховуючи те, що книжки обов’язково здорожчають, краще запастись термосом і бутербродами.

*Хочеться написати і про враження/трофеї після завершення фестивалю, але обіцяти я й собі не можу. Ось я дочитав усю Поттеріану, і ніяк не зберуся з натхненням на відгуки.

2 thoughts on “Перед книжковим Арсеналом

Залишити відповідь

