Неправильна реклама

Цими днями я спостерігаю за рекламою геморою та імпотенції, і вона дає мені привід одразу для кількох висловлювань. Відрізняється вона тільки написом, тож я вибрав для ілюстрації імпотенцію.

impotence

По-перше, треба признатися: молодість минула. Виріс не лише супер-Маріо. Судячи з фігурки, яка а) стрибнула на кактус або б) робить рокет-джамп, чи в) стрибає через багаття тощо, реклама адресована тим чоловікам (і жінкам), які чимало пострибали схожим дядьою в шкільні роки, за допомогою 8-бітної приставки до телевізора. Хто його ще може впізнати?

По-друге, я вважаю, це хибна реклама. Тому що сам дядя виразно піксельний, а напис «імпотенція» зафарбовано градієнтом, і дерева просто намальовані у векторному редакторі. Якби не ці дерева, я би повірив у силу ретро-естетики. А так одразу ясно, що пропонують нам чергову симулякровий пиріжок. Це несправжня імпотенція.

Advertisements

One thought on “Неправильна реклама

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s