Неправильна реклама

Цими днями я спостерігаю за рекламою геморою та імпотенції, і вона дає мені привід одразу для кількох висловлювань. Відрізняється вона тільки написом, тож я вибрав для ілюстрації імпотенцію.

impotence

По-перше, треба признатися: молодість минула. Виріс не лише супер-Маріо. Судячи з фігурки, яка а) стрибнула на кактус або б) робить рокет-джамп, чи в) стрибає через багаття тощо, реклама адресована тим чоловікам (і жінкам), які чимало пострибали схожим дядьою в шкільні роки, за допомогою 8-бітної приставки до телевізора. Хто його ще може впізнати?

По-друге, я вважаю, це хибна реклама. Тому що сам дядя виразно піксельний, а напис «імпотенція» зафарбовано градієнтом, і дерева просто намальовані у векторному редакторі. Якби не ці дерева, я би повірив у силу ретро-естетики. А так одразу ясно, що пропонують нам чергову симулякровий пиріжок. Це несправжня імпотенція.

One thought on “Неправильна реклама

Залишити відповідь

