Трохи про організаційні програми

Колись мені захотілось знати, скільки часу на що йде. Тривалий час я користувався Grindstone, і охоче радитиму цю програму користувачам Windows. У ній стільки різних функцій, що за кілька років я впевнений, що знайшов не всі, і вже точно не всіма зміг скористатися.
Єдиний її мінус зараз — одноплатформеність. Ця програма працює тільки під Windows, а крім того, було би непогано фіксувати роботу над одним проектом на різних пристроях. Тому зараз я користуюсь Toggl. Поки що цілком вистачає безкоштовних функцій.
Зрештою, правда і те, що будь я трохи організованішим, ці програми би не знадобилися. Все можна записувати в блокнот, чи календар (чи гугль-календар). Але вручну. Я не кожен раз згадую ввімкнути програму-трекер, записую переважно лише час за комп’ютером тощо, тому блокнот для мене підходить лише для окремих задач. Особливо тих, які не треба синхронізувати чи комусь показувати.

Які ще штуки супроводжують роботу?
Штука для списків — Todoist. Теж давно користуюсь, так і не перейшов на преміум. В Todoist у мене є перелік поточних проектів, іноді я ставлю якісь дедлайни, але він краще працює як макро-список і мікро-список (що треба взяти в дорогу, які книжки купити на Арсеналі тощо). В кожній конкретній задачі, як правило, я знаю що робити тут і зараз, і ділити її на окремі завдання, а потім викреслювати — не мій варіант. Я скоріше зазирну туди раз на місяць і схоплюсь за голову: «оце так-так!.. а про *** геть забув!»

Деякі моменти, коментарі з листів та цінні зауваги зберігаю в текстових документах (у папках з роботами). Назви зрозумілі: book-***-comments.txt абощо.
Але важливо, щоби під рукою був папірець, який я заповнюватиму поточними нотатками, цифрами кольорів, назвами і кеглями шрифтів та різними дудликами-почеркушками. Ще якийсь час вони лежать (про всяк випадок), а вже коли я точно не можу загадати, чого ці записи стосуються — час їх викидати.

One thought on “Трохи про організаційні програми

Залишити відповідь

