Результат і процес

Не так давно я писав про зміну актуальної програми для відстежування робочого часу.

Ось що я помітив для себе в процесі використання.

Grindstone — це, зокрема, туду-ліст. Я його відкривав і бачив перелік задач у процесі виконання (деякі заклав наперед, і досі не розпочав). Також було видно, скільки на яку задачу пішло часу.

Toggl — це трекер. Запускаєш і одразу наче запускаєш секундомір на поточну роботу. Ці дані можна категоризувати (додати теги, проект, замовника — я користуюсь тут усіма полями, зручно). Видно табличку історії — що я робив для чого нещодавно. Тижневі звіти приходять на пошту.

Виходить, при тому, що обидва «прилади» слугують хронометрами з додатковими функціями, перший розрахований на тепер і майбутнє, а другий — на тепер і минуле. Якось так. Зараз, мабуть, другий підхід для мене навіть кращий. Вмикаєш і робиш: нині завжди є, що поробити прямо зараз.

Залишити відповідь

