Вихідні

У п’ятницю, закінчивши працювати досить пізно ввечері, я подумав, що годі працювати в режимі нон-стоп. І два дні майже не сидів за комп’ютером. Ми гуляли Житомиром. Катались на трамваї (звичайному, а виявляється, є екскурсійний маршрут, який просто необхідно буде спробувати), були в гідропарку та й просто собі досліджували гірку у дворі.

А сьогодні зранку вимкнули світло. На цілий день. Піу — і все.

Я навіть згадав, яке це було свято для працівників у офісі. Нікуди не треба поспішати. І погода така сонячна. Чудо. Зараз трохи не так це відчувається.

Вхопився за нагоду пройти курс Джошуа Девіса на Skillshare. Генеративна графіка: Processing + Hype framework. Харизматичний викладач (я заодно прочитав інтерв’ю з ним на Great Discontent) є заодно автором фреймворку. Мені цікаво, навіть дуже. Процессінг це моє давнє хобі, і хоча цей фреймворк і спосіб роботи з ним досить специфічні, я вже знаю, на чому хочу апробувати нові штучки. Тому займаюсь встановленням QGIS для роботи з openstreetmap. Openstreetmap викликав захоплення — минулого разу я дивився на ці карти роки два тому, і весь цей час вони розвивалися. Ура українським волонтерам, зараз мапа моїх улюблених міст виглядає просто перфектно. Мапи і Процессінг цікаві мені і разом, і окремо.

Зараз триває  inktober, місячний малювальний марафон для всіх охочих. Для мене це хороший привід поборотися з невпевненістю у своїх уміннях. Хоч мільйони людей навколо малюють як боги, цілих 5 днів і я собі кривуляв потихеньку. Першу ж замальовку (як бувало в блокнотах, це автопортрет) я показав у фб через instagram, і за день мене в нім додало більше людей, ніж за останні півроку (десь 15). Більшість із них я знаю через мережу і не тільки, тому теж пододавав собі. Тепер, оскільки я не готовий тяжко працювати над переглядом усіх-усіх знімків, цей сервіс перетворився в телевізор: вмикаєш і дивишся, що показують. Не так концептуально, як до того, але мені справді цікаві всі люди, на яких я підписуюсь (в різних мережах).

Записи, які я готую заздалегідь у текстових редакторах, мають всі шанси ніколи не потрапити до блога. Принаймні, цього: він теж набір миттєвостей.

Я люблю гратися з різними штуками, де можна писати: блокнотами, блогами, редакторами… Тому недавно завів собі ще один щоденник у текстовому файлі, куди можна писати через консоль: jrnl. Це як асоціальний твітер тільки для себе. Поки потроху читаю документацію і користуюсь, потім або набридне, або ні. Дужки в записах не застосуєш (умовності синтаксису).

Якщо інтернет завтра буде такий само поганий, як минулого тижня, треба дзвонити провайдерам. Раніше люди прекрасно жили без цього, але зараз ні, і ситуація, коли 100 мб завантажуються годину, а півторахвилинне відео не можна подивитись за один раз, напружує.

Хочеться гарної погоди.

One thought on “Вихідні

Залишити відповідь

