Налаштування Sublime Text

Це крос-пост із мого тематичного блога, який я давно не оновлював (цей допис відносно недавній). Наступні пости на цю тему, найімовірніше, з’являтимуться вже тут.

Код Процессінга можна писати в іншому редакторі. Практично, в будь-якому. Ця нотатка присвячена налаштуванню Sublime Text.

  1. Підсвітка синтаксису. Із коробки редактор не розуміє синтаксису Процессінга, виправляється це за допомогою завантаження відповідного пакета. Для цього бажано спочатку встановити Package Control. На сайті є інструкці. Конкретно треба ввімкнути перегляд консолі (View → Show Console) і вставити туди текст із сайта під свою версію Sublime Text (2 або 3). Наступний крок: Sublime Text → Preferences → Package Control відкриє у вікні редактора додатковий рядок. В ньому треба вибрати Install Package, далі знайти потрібний. Обережно, їх там безліч різних і можна трохи зависнути. В процесі, можливо, доведеться раз чи два перезавантажити програму. Готово. Тепер Sublime Text розпізнає та розфарбує код, а також запропонує готові сніпети (наперед записані повторювані фрагменти коду).
  2. Запуск скетча із Sublime Text. Для цього нам потрібен Процессінг. Ура, вітаю всіх нас, вийшла третя версія! Оскільки я давно не повертався до теми, то все пропустив. Про деталі готовий розказати Деніел Шиффман у серії відео. Ось його канал: https://www.youtube.com/user/shiffman Коли я закінчу черговий етап навчання, мрію зануритись у всі ці відео. Зараз важливо, що і в 3, і в 2 версії треба зробити однакову дію. Processing → Tools → Install “processing-java”. Я ставлю для всіх користувачів (як правило, це один користувач). Це дозволить запускати скетчі не лише з Sublime Text, але й з інших редакторів коду.

Бонус: переадресація шортката запуску. В оригінальному редакторі Процессінга код запускається командою Ctrl/⌘+R, в Sublime Text йому відповідає команда Build, і відповідно, +B. Треба відкрити Sublime Text → Preferences → Key Bindings і там обидва документи Default і User. В Default треба знайти відповідний рядок (Ctrl+F працює), і скопіювати його до User (після інсталяції цей файл пустий). Замінити літеру і готово. В обох редакторах скетч запускається однаково.

Бонус: сніпети. Можна написати свої (є потрібний пункт у меню Tools), можна взяти чужі. Головне потім зберегти їх у потрібне місце. Місце можна знайти в Preferences → Browse Packages. Туди і зберігати.

Цей пост завдячує своїй появі курсові Джошуа Девіса на Skillshare, де він розповідає про роботу із власним фреймворком під назвою HYPE. Сам Джошуа Девіс до Процессінгу довго користувався Флешем, і в оригінальному середовищі Процессінга йому було не зручно (він пояснює, чому саме, і в його словах є логіка). Коли я винесу з курсу щось толкове, крім налаштувань для Sublime Text, можливо, тут з‘явиться новий допис.

Апдейт: що іще корисного

Як я зрозумів із використання та різних корисних заміточок, головний плюс Sublime Text полягає якраз у купі плагінів, розширень та налаштувань із Package Control. Для мене також важлива його кросплатформеність. Я не допетрав, як зберегти налаштування в dropbox, тому деякі дії повторив там, де встановлював редактор (а деякі ні).

Що я додав до описаного вище:

  1. Тему Spacegray, завдяки якій я побачив, що в редакторі опція керування «проектами» (наборами папок, які відображаються в додатковій панелі).
  2. Лічильник слів (раз спробуй Nanowrimo, і без нього вже буде некомфортно)
  3. Різні додатки, які стосуються розмітки MarkDown. Зокрема, MarkdownExtended, який, здається, має більше опцій, ніж мені потрібно, і MarkdownEditing — з ним редактор міняє зовнішній вигляд при редагуванні текстів.

 

Зараз у мене 2 проекти, щоправда, файли в них відкрито майже однакові. Один стосується Процессінгу і Hype Framework (в сайдбарі відкрито зразки з курсу і папку для власних експериментів). Інший — роботи з текстами. Я не скажу, що Sublime Text став моїм основним інструментом, але я точно став ним користуватися. Далі буде видно.

 

 

Залишити відповідь

