Що я читаю зараз

Зараз ми в дорозі, в гостях, у роботі.

Я знаю, де в мережі лежать чернетки до записів, але поки не маю натхнення. Та й не лише до тих чернеток. За той час, що ми в гостях, власне в гостях я побував зо тричі, і сам себе не можу зрозуміти: давно пора вже побачитися з давніми друзями, а все нема то часу, то сил. То бажання. Може, так і поїду назад, відклавши зустрічі на півроку-рік-скільки-вийде. Здалеку здавалося необхідним — так нечасто видається можливість. Але зараз час такого настрою, що я б узагалі нікуди не виходив. Це все триває вже якийсь час, так що я вже не дивуюсь і просто спостерігаю.

Зате новий рік — нове читання! Що я дуже люблю в батьків, то це нашу бібліотеку. Приємно постояти коло полиць, пороздивлятись корінці, дістати то одну, то іншу… Під рукою зараз чотири книжки про всяк випадок, але читаю я інші три:

Александра Королькова. Живая Типографика

Цю книжку я читаю не вперше (і, думаю, не востаннє). Зараз вона для мене, як для когось любовний роман чи детектив — мандрівка впізнаваним ландшафтом. Хороша тим, що дає цілу картину і систему деталей. Ілюстративним матеріалом. І легкістю мови. Буде чудово, коли подібна книжка з’явиться українською. Мені навіть здається, у нас є кому таку книжку написати.

Також, суто суб’єктивно, ця книжка є чудовим засобом від попередньої книжки на професійну тематику, про яку я нічого не хочу сказати.

Рей Бредбері. Марсіанські хроніки

Насправді там не лише «Хроніки», а й «451° за Фаренгейтом», і «Кульбабове вино», і ще пару оповідань. Хоча я ще на Хроніках. Хотілось би до від’їзду закінчити сей том. Це читаня, зокрема, пов’язане із новим старим відкриттям про те, що зараз (для мене) читати з паперу — це як слухати музику не по фону: потрібне усвідомлене зусилля. Але не лише тому, що я працюю книжковим дизайнером, вважаю це зусилля виправданим.

Набрано цю книжку Літературною гарнітурою (типовою для радянських книжок, тотально забутою в наші дні).

Також — поки ще, коли йдеться про розслаблене читання у ванній, паперова книжка…

Charles Severance. Python for Informatics: Exploring Information

Це підручник, вступ до програмування. Я записався на вступ до Пайтона на Курсері і це те саме, тільки у вигляді книжки. Написано його для максимально широкої аудиторії, тож що ближче до початку, то більше я відчуваю себе в дитячому садочку. Це враження компенсується тим, що насправді я не знаю, чи подужав би зараз з наскоку більш серйозну книжку. Здається, ні. Мета цього читання зрозуміти основи Пайтона і зрозуміти, наскільки це мені в принципі може згодитися. Ставати програмістом я не маю в планах і близько, але багато інших, цікавих для мене тем, з цією перетинаються.

Цю книжку можна безкоштовно завантажити на сайті http://pythonlearn.com/


 

Це все не відміняє повного розброду у читацьких планах, програмах, списках, і бажання взяти з полички якусь іще книжку (деякі я повертаю на місце).

А ви що зараз читаєте?

 

 

One thought on “Що я читаю зараз

Залишити відповідь

