нова зустріч із Movie Maker

 

Коли кілька років тому я зустрівся з Movie Maker, мені здалося, що це жахлива програма і краще нею не користуватися.

А сьогодні я за півгодини зробив у ній ролик. І якби зараз писав огляд програм для роботи з відео, то почав би саме з неї.

Я зняв відео на планшет, запустив лептоп, і далі залишалось трохи підрізати фрагменти та додати 2 прості титри. Movie Maker справився з цим без проблем. Експортувати можна з розрахунку на різні соціальні мережі. Можна додати аудіо, різні переходи. На мою думку, ці всі переходи можуть тільки зіпсувати картинку, але комусь може сподобатися. Музику я додав безпосередньо в YouTube (щоб не думати про права і т.п.).

Безумовно, змонтувати в ній складне відео важче, ніж у професійному редакторі, якщо взагалі можливо. Але зробити простий ролик — навпаки, дуже просто. Професійний софт гарний, якщо користуєшся ним не вперше.

Тобто, якщо є сюжет, історія, яка не чекає і не дає спокою, на мою думку, краще розповісти її за допомогою підручних засобів. Мені все одно, чим записує і редагує свої ролики Adam Gussow, бо він просто неймовірно грає на губній гармоніці.

One thought on “нова зустріч із Movie Maker

Залишити відповідь

