як справи?

Модель того, що зі мною завжди відбувається, добре відображає goodreads: я знаю про всі початі книжки, які зависли на різних стадіях (навіть не все там занотовано). Інколи майже безнадійно (але я вірю! вірю!). Є серед них такі, які я підчитую по розділу-півтора між іншими читаннями. Тобто є це інше читання. Постійно. І дочитування, час від часу. І нові початки. З усім іншим теж так.

Недавнє минуле було насичене роботою-роботою-роботою. Особливо перед Книжковим Арсеналом. Крім того, новими знайомствами і новими сенсами — протягом Арсеналу ж (кінець квітня) і СТМ (початок травня) я отримав такий заряд, вистачить надовго згадувати і осмислювати. І читати, безумовно. Книжки, які добрі друзі відправили Новою Поштою з Арсеналу, вже не вмістилися в полиці. Ще не пахне буккросингом (на віддачу), але передчуття є.

На СТМ (це Семінар творчої молоді, фундований «Смолоскипом») я монтував відео. В Блендері. Для мене це безумовна перемога для вільного софта. Ми не тільки вчасно здали стрічку і вона запустилась без проблем (що важливо). Це стрічка-переможець! Коли неймовірна команда «Монохромного голуба», з якими мені пощастило працювати, викладе кіно он-лайн, я напишу великий пост про деталі.

Після цього я ще трохи захворів, а потім кинувся розгрібати справи, які із термінових стали мега-терміновими. І зараз лишились просто справи. Враження від цього дивні.

На навчання теж стало бракувати часу. І там, куди я записувався, і там, де я хотів самоходом.

А все чому? А тому, що нудьгувати зовсім нема коли. Навіть зависнути над цим усім початим, і не-, недо-… Якщо з’явиться вільний час, я знаю, куди його прилаштувати. Список довгий )

Втім, саме зараз я ловлю кайф від відпочинку. Слухаю Бі Бі Кінга, пост цей пишу…

І розумію, що час уже й до діла.

Залишити відповідь

