100 днів

Вчора я присвятив трохи часу медитації. Всоте поспіль. Все почалося із того, що я десь щось почув, а потім прочитав про headspace.com. Зараз я теж слухаю Енді Паддікомба (натхненник, обличчя і голос Хедспейса), а до цього ще 8 тижнів ішов за методичкою 8-хвилинної медитації Віктора Давініча (і планую ще повернутись до окремих технік). Прогрес я фіксую за допомогою сайту та програми coach.me.

Не знаю, як правильно перекласти слово mindfullness, яким позначається той різновид медитації, яким я послуговуюсь. Це практика зосередження на проживанні поточного моменту (плюс-мінус). Вона секулярна: за цей час я не змінився в цьому плані і не дізнався нічого нового про релігії світу.

Це не спосіб радикально і швидко себе покращити. Також це не спосіб уникнути чи позбавитись думок. Радше навпаки: повільний шлях до пізнання себе, себе-в-світі, до того ж не один і не єдино вірний.

З нашими дітками медитувати в один і той самий час (бажано вранці) складно. Для мене це переважно час обіднього сну. А іноді як уже вийде.

Зараз я медитую по 20 хвилин. Не відволікатись за цей час, звісно, не виходить. Відволікання це частина нашої природи, головне повертатись назад. Часом просто складно висидіти цей період (на початку важко давались 8–10 хвилин), то здається поза незручна, то наче щось чухається, крутить і т.д. Інколи якісь зовнішні обставини перестають бути тлом і відволікають. Але головним чином на манівці ведуть різноманітні думки (в основному всякий шум), потік яких ніколи не припиняється.

Сьогодні був 101 день.

Залишити відповідь

