post-wrimo

Сьогодні останній день письмо-марафону. Цього року я розраховував лише на участь. Стало цікаво, а що буде, якщо писати хоч скільки-небудь, але щодень?
В цифрах за місяць написано 6203 слів без вихідних. В середньому, 207 слів на день. Набільший фрагмент 800 слів, найменший 21.
Двадцять одне слово — в твітер не влізе, для блогу мало — як допис на фейсбуку маленькими літерами.

Для більшості фрагментів я скористався безкоштовним редактором FocusWriter. Справді, підтримка markdown для блогу важливіша, ніж для тексту (і думати над форматуванням замість сюжету справді трохи нетойво).

Ну ясно, жодного твору на виході. Навіть більше, я нині скептично ставлюсь до ваги власного конструювання прозових текстів, ще й у такому (інтенсивному) ключі.
Мені відомо трохи плюсів і мінусів такого місячника. Трохи — бо, як у багатьох творчих діяльностях, універсалії нечасто працюють. Якщо практикувати ще, неодмінно будуть нові індивідуальні відкриття.

Що я знайшов цього разу, стане ясно трохи згодом.

Залишити відповідь

