8-хвилинна медитація, враження 1

Що сказати, входити в ритм не так-то й просто. І зі щоденністю перебої, і методика — найбазовіша, дається не аж так легко. З досвіду, треба чимало спроб, щоб позбутися наполегливого контролю за диханням. Зазвичай я дихаю коротко, легко, неглибоко. А коли зосереджуєшся на диханні, то виходить старанно й натужно.

Пам’ятаю, перший раз я відволікся від старань тоді, коли таймер збився, і я замість восьми промедитував хвилин 12, і це було якесь відкриття «ось я лежу і просто дихаю».

Одна з важливих задач, для мене складнорозв’язувана — регулярність вправ. Рекомендують медитувати першим ділом зранку, але з малими дітьми лягаєш пізно, щоб встигнути зробити бодай ще щось, і вставати раніше, нікого не побудивши, складно. Та й малі пташки ранні. Я медитував переважно ввечері, і з якогось часу приспособився робити це лежачи. Радять, звісно, сидіти (зовсім не конче в складній позі, навпаки, в зручній). Ну але краще лежачи перед сном, аніж ніяк.

Зараз роблю це переважно вдень, але, гадаю, довго такий графік не протримається.

Залишити відповідь

